koop je hulpmiddelen via een Goed-automaat
Iets nodig als we gesloten zijn? Of heb je even geen tijd om binnen te stappen? De Goed-automaat maakt het je extra gemakkelijk. Selecteer het hulpmiddel wat je nodig hebt, betaal aan de automaat en neem het gekozen product direct mee naar huis.
deze gamma’s vind je in onze automaat
- EHBO
pleisters, ontsmettingsmiddelen, wondzalf, hulpmiddelen tegen blaren, een koortsthermometer… - voedingssupplementen
Hiervoor heb je geen voorschrift van een arts nodig. Let wel, voedingssupplementen kan je niet altijd en overal innemen. De juiste dosis blijft belangrijk. Laat je hier dan ook altijd vooraf over informeren door je apotheker. Eens je weet welk supplementen goed zijn voor jou en wanneer je het mag nemen, kan je het gerust aankopen via onze automaat. - zwangerschap en kind
In onze automaat vind je een zwangerschapstest.
Jonge ouders kunnen in de automaat terecht voor fopspenen en babyvoeding voor diverse leeftijden. - schoonheid, verzorging en hygiëne
Alles voor je dagelijkse gezondheid en hygiëne: alcoholgel, condooms, maandverband, incontinentiemateriaal, zonnebescherming en aftersun, tandpasta en mondspoelmiddel … - medische hulpmiddelen en toestellen
Meten is weten. In onze automaat vind je naast coronazelftests ook glucosestrips om je bloedsuikergehalte te meten. Maar ook een wandelstok behoort tot ons standaardassortiment.
locaties van Goed met een automaat
veel gestelde vragen
Problemen tijdens een transactie? Lees hier hoe je die eenvoudig kan verhelpen.
Ik wou een hulpmiddel aankopen, maar mijn betaling werd geweigerd.
- Check of je jouw bankkaart lang genoeg voor de lezer hebt gehouden. Als je de kaart te snel wegneemt kan het gebeuren dat je transactie wordt afgebroken. Probeer het nog eens opnieuw en hou je bankkaart wat langer voor de lezer.
- Check of je saldo op je bankrekening voldoende is om je aankoop te betalen.
Het hulpmiddel dat ik wil aankopen staat niet vermeld op het keuzescherm.
- Zie je het product in de automaat?
Controleer dan of je de juiste categorie hebt aangeduid. Het kan zijn dat het hulpmiddel dat je wil aankopen tot een andere productcategorie hoort. - Zie je het product niet in de automaat?
Dan is het product tijdelijk niet op voorraad of maakt het geen deel meer uit van ons assortiment.
Ik kocht een product in de automaat, maar de deur van de automaat ging niet open of het product werd niet geselecteerd.
- Had je al betaald? Dan zorgen we ervoor dat je het bedrag krijgt terugbetaald.
- Is de Goed apotheek naast de automaat open? Je Goed-apotheker zal voor jou de misgelopen aflevertransactie opzoeken. Je kan ervoor kiezen om je betaald bedrag meteen in cash of via een overschrijving terugbetaald te krijgen.
- Is de Goed apotheek naast de automaat niet open? Kom terug als de apotheek open is. Je Goed-apotheker kan de voor jou misgelopen aflevertransactie opzoeken. Je kan ervoor kiezen om je betaald bedrag meteen in cash of via een overschrijving terugbetaald te krijgen.
- Je kan ook een mail sturen naar automaat@goed.be. Vermeld de volgende gegevens:
- locatie van de automaat
- datum en tijdstip van de betaling
- omschrijving van het niet-verkregen product
- het bedrag dat je hebt betaald
- je rekeningnummer
Onze klantendienst checkt de aflevertransactie met je Goed-apotheek en zorgt ervoor dat het bedrag zo snel mogelijk op je rekening wordt overgeschreven.
Ik wou een product aankopen, maar ik kreeg het niet geleverd uit de automaat. Intussen was mijn betaling al uitgevoerd.
Als je een product selecteert dat niet meer in voorraad is, krijg je twee minuten om een ander product te kiezen. Heb je geen ander product gekozen binnen die twee minuten dan zal er inderdaad geld van je bankrekening gaan.
- Als je al betaald had zonder dat je je gekozen hulpmiddel kreeg, helpen we je graag bij je terugbetaling.
- Is de Goed apotheek naast de automaat open? Je Goed-apotheker zal voor jou de misgelopen aflevertransactie opzoeken. Je kan er voor kiezen om je betaald bedrag meteen in cash of via een overschrijving terugbetaald te krijgen.
- Is de Goed apotheek naast de automaat niet open? Kom terug als de apotheek open is. Je Goed-apotheker kan de voor jou misgelopen aflevertransactie opzoeken. Je kan ervoor kiezen om je betaald bedrag meteen in cash of via een overschrijving terugbetaald te krijgen.
- Je kan ook een mail sturen naar automaat@goed.be. Vermeld de volgende gegevens:
- locatie van de automaat
- datum en tijdstip van de betaling
- omschrijving van het niet-verkregen product
- het bedrag dat je hebt betaald
- je rekeningnummer
Onze klantendienst checkt de aflevertransactie met je Goed-apotheek en zorgt ervoor dat het bedrag zo snel mogelijk op je rekening wordt overgeschreven.