De Goed maandservice (hierna: ‘maandservice’) is een abonnement waarbij de klant de door hem gekozen
incontinentieproducten automatisch kan laten leveren met een door hem gekozen vaste frequentie.
algemene voorwaarden maandservice
Artikel 1. definitie
Artikel 2. algemene bepalingen
Onderhavige bijzondere voorwaarden zijn van toepassing op de maandservice die door de klant wordt aangegaan voor leveringsadressen in België. De algemene voorwaarden van de webshop blijven onverkort gelden tenzij waar de bijzondere voorwaarden hiervan afwijken. De bijzondere voorwaarden van de maandservice hebben dus voorrang.
Artikel 3. aanvang maandservice
1.1. De klant dient zijn contactgegevens en het adres van levering door te geven. Vervolgens kan hij de gewenste producten bestellen. Pas als de klant een bevestigingsmail van Goed ontvangt, is de overeenkomst gesloten.
1.2. Goed behoudt zich het recht voor geen gevolg te geven aan een aanvraag voor de maandservice in de gevallen opgesomd in artikel 5.3. van de algemene voorwaarden van de webshop.
1.3. De klant kiest de eerste datum van ontvangst, ten vroegste 8 kalenderdagen vanaf het aangaan van de overeenkomst, en duidt aan met welke frequentie hij de gekozen producten wil ontvangen.
Artikel 4. verloop, wijziging en stopzetting maandservice
1.1. 5 kalenderdagen voor de voorziene leveringsdatum ontvangt de klant een herinneringsmail met de inhoud van zijn bestelling en de leveringsdatum.
1.2. De klant kan de inhoud van de bestelling, de datum van de levering en de frequentie aanpassen, de maandservice tijdelijk onderbreken of de maandservice stopzetten. Dit kan uiterlijk tot 3 kalenderdagen voor de verzending.
1.3. De klant kan de maandservice wijzigen of stopzetten via zijn online account of via webshop@goed.be.
Artikel 5. prijs
1.1. De producten die toegevoegd zijn aan de maandservice zijn onderhevig aan wijzigingen. De klant zal altijd de actuele publieksprijs betalen, dewelke ook geldig is in de winkel en de webshop van Goed.
1.2. Indien er een prijswijziging van toepassing is, zal dit naar de klant worden gecommuniceerd in de herinneringsmail.
Artikel 6. betaling
De betaling van de maandservice verloopt via een automatische betaling met MasterCard, Visa of Bancontact. Zolang de maandservice actief is, zal per levering het vooraf gecommuniceerde bedrag automatisch worden afgehouden.
Artikel 7. juistheid van de gegevens
1.1. De klant is verantwoordelijk voor de juistheid van de ingevoerde gegevens en verbindt zich ertoe zijn gegevens actueel te houden en wijzigingen onmiddellijk kenbaar te maken aan Goed webshop.
1.2. De extra kosten die worden veroorzaakt ten gevolge van foutieve of verouderde informatie vanwege de klant zijn ten laste van de klant.